Alleycat Dla dorosłych - wyniki

Bardzo dziękuje wszystkim za przybycie na mojego alleya
Za przeżycia przed, w trakcie i po imprezie.
Za to, że w wielkim sekrecie wysyłaliście mnie po szczypiorek aby skręcić mega dobry film (brawo dla Gajora i ludzi występujących w filmie)

Sama organizacja alleya mi nie wyszła z racji tego, że pomyliłem kolejność punktów.
pogoda teoretycznie zepsuła nam imprezę nad rusałką (nad którą pojechał Dawid :P ),
ale w praktyce wszyscy wiemy że gdyby nie Słowackiego biba miała by dużo inny charakter. oj tak!

Wyścig wygrał Szymon, ale jako że nie umie liczyć miejsc parkingowych to wygranym komisyjnie został Berni.

Podziękować również mogę za prezenty; szczególnie za piasty, dziś projekt miche został oficjalnie zakończony i już kręci się pod moimi biodrami.

Oby więcej takich se imprez!

FILM: http://vimeo.com/12527927

Wyniki (w kolejności na mecie)

1. Szymon
2. Berni
3. Mamba
4. Markus
5. Adi
6. Lisek
7. Mario
8. Kuba
9. Gajor
10. Zosia K
11. Lopez
12. Michał koga
13. Gruber
14. Garw1n
15. Edi
16. Krystian
17. Bronin?
18. Stig
19. Wiktoria
20. Julian
21. Teo
22. Cichy
23. Zosia P ?

Możliwe, że kogoś pominąłem...

2 komentarze:

sieciu pisze...

juz czekam az znowu bedziesz mial 18 :D

Gurek pisze...

Chciałbym :D

Prześlij komentarz