Alley Wyniki + Film Gajora !

Alleycat zakończony pełnym sukcesem. Pojawiło się jedenastu śmiałków do walki z ponad -10stopniową zawieją śnieżną. Nagrodę- korbę 165mm EighthInch sponsorował Krystian z Fixie.pl /który ruszy na dniach/
Wielkie podziękowania należą sie także Erykowi, Maciusiowi i Krystianowi za stanie na punktach. Sieciowi za dowiezienie kijków do polo.
Gajorowi za film !

1. Szymon
2. Bażant
3. Mario
4. Lisek
5. Maciej- Edi
6. Miłosz
7. Markus
8. Psari
9. Maciej Be
10. Marysia - kłopoty zdrowotne na trasie.
11. Burza - który zaginął w akcji i na mete nie dotarł :)

Brawo !

5 Lat Alleycatów w Poznaniu from gajorro on Vimeo.

4 komentarze:

Garw1n pisze...

Dzięki za alleya, było fajnie choć mroźno :)

Marcin pisze...

mroźno było, fajnie było i dziekuje za herbatke na mecie :) dzieki i do zobaczenia

akukuq pisze...

Jesteście kozaki, nie ma co. Ja leżałem w chacie i kasłałem, ale nawet gdybym był zdrowy, to nie wiem czy bym się zdecydował. :)

Michał pisze...

Czy ten chłopaczyna na początku musi używać takiego rynsztokowego języka?
Sam nie jestem purystą w tej dziedzinie, ale to już lekka przesada jak dla mnie.
Swoją drogą - zwolenników chyba Wam od tego nie przybędzie. Z pijaru gała:)

Prześlij komentarz